Doorgaan naar hoofdcontent

Bloemen in de lift

Vandaag had ik mijn vrije dag, in plaats van vrijdag. De accountants komen deze week op bezoek, vanaf morgen en dat wordt weer een drukke week. Ik wilde vandaag dan ook wat knutseltijd vrij maken maar er kwam van alles en nog wat tussen. Gelukkig maakte ik gisteren al mijn kaartje voor de Liftchallenge, anders zou het er deze keer niet van zijn gekomen en de challenge is zo leuk. Repeterend stempelen. Ik nam bloemenstempels van Hero Arts en drukte ze af met Versamark. Daarna met witte embossingpoeder bewerkt. Gekleurd met mijn zig markers. Toen vond ik het kaartje nog een beetje "kaal", daarom pakte ik er kleine stempeltjes van een set van Altenew bij en zette hier en daar wat "stippen". De tekst is ingelegd. De hello stans, die ik won bij Ellen, is echt één van mijn favorieten!



Reacties

Larissa zei…
Heel leuk kaartje! Mooie bloemen zo met het witte embossingpoeder. De kleurtjes stralen! & ik snap dat de ‘hello’ favoriet is. Altijd goed te gebruiken.
Wat een fleurige kaart Daniëlle. Mooie kleuren heb je gecombineerd en die "hello" stans heb ik ook en is ook hier favoriet. Mooi dat je hem ingelegd hebt.
Lieve groetjes Miranda
Ellen zei…
Wat een vrolijke kaart met 'mijn' hello ;-) Heerlijk al die gekleurde bloemen. Die stippen staan er goed bij. En ingelegde teksten scoren bij mij ook altijd hoog, hihi. Is de was inmiddels opgeruimd? Volgens mij heb jij hard gewerkt op je 'vrije' dag. En dan ook nog drukte op je werk in het vooruitzicht. Sterkte! En voor straks, slaap lekker xxx
GerJanne zei…
Ik vind hem weer helemaal super Danielle! Wat een gaaf kaartje ne wat ene vrolijke en leuke kleuren bij elkaar! Mooi met de hello erin/op.
Sterkte deze week dan! Groetjes,
GerJanne
Sarah zei…
Zo lekker fleurig.
Mooi kaartje!
Wat een geweldig leuke vrolijke kaart, ziet er heel gezellig uit.
Fijne dag liefs Annemarie en Merit
Marjan zei…
Erg leuke en heerlijk vrolijke kaart met de mooie kleuren en deze leuke stans, Danielle! Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge.
Kaartenkraam zei…
Enige kaart, leuke kleurencombi en die stans is te gek leuk!

groetjes van Ank
Margo zei…
Geweldig leuke kaart ! Jammer dat het knutselen er soms bij inschiet he ! Hopelijk valt de drukte toch nog een beetje mee !
Groetjes
Margo
Wat een leuk en vrolijk kaartje! Het zijn een beetje de kleuren van de vorige DCL challenge, echt een topcombinatie. De stippen geven het kaartje inderdaad nog meer vrolijkheid.
Ik probeer mijn part-time dagen ook meestal niet te vol te plannen maar op de één of andere manier vliegen ze altijd voorbij en komt er ook niks van knutselen.
Groetjes, en succes met de cijfertjes deze week!!
Mariken zei…
Leuk, ik hou zo van bloemenkaarten. Zeker nu de lente er een beetje aankomt. Mooie kleuren, en die stippen doen het er goed bij!
Cornelie zei…
Heerlijke frisse kleuren, lekker vrolijk en je hebt er veel werk aan gehad. Mooi kaart is het weer. Fijn dat je nog een gaatje vond in je drukke schema! Dank je wel!
Rhodé zei…
Heerlijk vrolijk kaartje! Goed dat je toch even wat tijd voor knutselen neemt in je drukke schema. Heel herkenbaar;) leuk dat 'hello' net een tintje donkerder is. Daardoor steekt het mooi af.
he wat een vrolijk kaartje, zo mooi deze kleuren!
Een vrolijk kaartje. Misschien eens buiten laten zien. Krijgt de zon vast zin om langs te komen!
Maria V zei…
Heerlijke vrolijk kaart. Mooie kleurtjes bij elkaar.