Doorgaan naar hoofdcontent

Hooray!!

Hooray!! Na heel veel mislukte pogingen heb ik nu eindelijk een liftkaartje waar ik wel tevreden over ben :-) De challenge duurde een week langer dan anders, ik ben meteen in de eerste week begonnen en gisteravond is het dan (met een compleet ander kaartje dan in mijn hoofd zat) eindelijk gelukt..... Toen ik de challenge zag, had ik allerlei ideeën in mijn hoofd, echt leuk. Maar eenmaal op papier, allemaal te druk, te veel, niet mooi. Maar de aanhouder wint!

Ik heb verschillende tekstjes gebruikt en in verschillende tinten blauw afgedrukt. Alle stempeltjes komen uit een set van Altenew. De inkt is ook van dat merk. De Hooray stans vind ik echt zo leuk, die is van Neat & Tangled. Er zit een soort schaduwstans bij, waardoor je ook op een drukkere achtergrond deze stans goed zou kunnen gebruiken. 



Reacties

Mariken zei…
Inderdaad een prachtig kaartje, helemaal in balans. Wat kan het soms een strijd met jezelf zijn hè?!
Rhodé zei…
Leuk met al die kleuren blauw. Leuk dat het toch gelukt is om mee te doen. En die stans geeft de kaart net wat ie nodig heeft.
nou, het kaartje is prachtig geworden hoor. herkenbaar dat het 't net niet is zoals jein je hoofd hebt, meestal helpt het om het even weg te leggen
Cornelie zei…
Ja soms denk je yehhh en dan komt t maar niet uit je handen. Zeker herkenbaar. Maar hier dan toch een prachtige lift. Doet me denken aan de fifty's.
Toffe lift en super leuk dat je zo vol hield! Dank je wel!
Ellen zei…
Dat is wel een hooray’tje waard als je na zo veel pogingen eindelijk tevreden bent met je kaartje! En het is terecht dat je tevreden bent. Mooi hoor, al die blauwe ‘tekstgolven’. En de stans van Neat and Tangled is een mooie, leuk met die schaduw erbij. Goed weekend!
Je@net zei…
Vind het een super leuke kaart geworden, Danielle!
Sarah zei…
Hij is geweldig. Heel tof!
leuke kaart geworden, en inderdaad de aanhouder wint!!

fijne avond liefs Annemarie en merit
Marjan zei…
Ja, inderdaad .. herkenbaar! Ik had deze uitgezocht en ook hier was het .... nou ja... laten we maar zeggen ... wat weg gegooide pogingen. Maar helemaal leuk vind ik die van jou en zeker super dat je weer meedoet met de Liftchallenge!
Rosina zei…
Het is jou perfect gelukt om een schitterend liftkaartje te maken...Heel mooi die gekleurde swirlstempels...
groetjes en een fijn weekend
Rosina
Inderdaad de aanhouder wint en hoe...Echt een superleuke kaart Daniëlle. Gaaf om verschillende teksten in verschillende tinten blauw te maken, geeft een mooi effect vind ik.
Lieve groetjes Miranda
Oh wat is hij gaaf geworden Danielle! Zo leuk met al die verschillende tekstjes in blauwtinten, super vrolijk!!
Stella zei…
Het is je gelukt!!!! Je snapt wel dat dit voor mij echt een klappertje is. Gave uitvoering van de challenge; prachtige combi van tekstjes. En blauw..... Top!!!