Doorgaan naar hoofdcontent

Kleurrijke verjaardag

Ja, het is zover!! Mijn vakantie is begonnen :-) Tijd om dan even een kaartje te laten zien dat ik maakte voor Rhodé, die een paar weken geleden jarig was. Het werd een kaartje met bloemen van Concord&9th, een stans van MFT en lekker felle kleurtjes voor de achtergrond. De dochters van Rhodé vonden namelijk dat een verjaardagskaartje vrolijke kleurtjes moest hebben, las ik pas geleden. In combinatie met het zwart vond ik het zelf ook wel goed geslaagd! En van Rhodé kreeg ik een berichtje dat haar dochters het kaartje hadden goedgekeurd (en zijzelf ook), gelukkig! 


Vandaag de laatste wasjes draaien en alvast wat boodschappen doen, zondagochtend vertrekken we. Ik heb er zin! We gaan naar Denemarken, nooit geweest dus heel benieuwd. De weersvoorspellingen zien er voor de eerste dagen in ieder geval goed uit, maar hoe dan ook gaan we er iets leuks van maken :-) Fijn weekend!



Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie kleurrijke verjaardagskaart heb je zo gemaakt, Danielle. Kan me voorstellen dat ie goed gekeurd werd!
Ellen zei…
Heee jouw blog heeft een nieuwe look! Wat leuk! En wat heerlijk dat je vakantie hebt. Zo zie je maar, wie het laatst lacht ... Ga heerlijk genieten in Denemarken! je kaartje voor Rhodé is hartstikke leuk geworden. En het is door de keuring gekomen, lees ik ;-) Wat wil je nog meer ?!
Hoi Daniëlle, wat heb je een een vrolijke kleurrijke kaart gemaakt voor Rhodé. Door de zwarte accenten lijken de kleuren nog meer te stralen. Ik wens jou een hele fijne relaxte vakantie toe, geniet ze ;P
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Oh heerlijk vakantie!!! Ga er lekker van genieten! Ben heel benieuwd hoe je Denemarken vindt. Je kaart is echt heel vrolijk. En dat zwart maakt het net wat pittiger en de kleuren vallen extra op. Fijn dat hij door de keuring is gekomen, kun je met een gerust hart op vakantie ;-)
Lieve groetjes,
GerJanne
Marjan zei…
Gaaf kaartje met deze mooie kleuren en de leuke stempels! Fijne vakantie, geniet ervan!
Wat zien je blog er fris en fruitig uit zo, leuk! Net als je kaartje trouwens, prachtig met al die kleurtjes en het zwart!!! Geniet van je vakantie, de mijne lijkt alweer een eeuwigheid geleden.
Jolanda zei…
Mooie kaart heb je weer gemaakt, geniet van je vakantie!
Sarah zei…
Wat een super mooie kaart!
Jij geniet nu vast volop van Denemarken. Xxx
Stella zei…
Wat heb jij een mooi fris en strak blog; ik herkende het gelijk:) En ik vind het dus prachtig! Dat geldt trouwens ook voor je kaart. Mooi zoals de kleuren afsteken bij het zwart. Ik hou van dat contrast. Ga lekker genieten van je vakantie; ik hoop dat je een beetje goed weer treft. Hier ziet hier er voor de komende dagen niet zo best uit:)
Joke de Wit zei…
Wat een vrolijke kaart Daantje,een hele fijne vakantie in Denemarken.Gr.Joke