Doorgaan naar hoofdcontent

Love is in the mail

Bij de Egel is de uitdaging: maak twee bijpassende 10 x 10 kaartjes. Soms heb je bij een challenge meteen een idee in je hoofd. Dat was nu dus ook zo! Ik wilde met een stencil twee verschillende technieken toepassen. Toen ik deze week op Facebook een berichtje zag dat er nieuwe Reverse Confetti spullen binnen waren bij Bij Oma Dee, kon ik me weer niet beheersen en deed een bestelling. Het superleuke hartjes stencil bleek helemaal geschikt voor de kaartjes!


Voor allebei de kaartjes gebruikte ik het Reverse Confetti Heart Stencil. Op het eerste kaartje legde ik het stencil op het witte papier en bewerkte het met twee kleurtjes roze distress inkt. De stempels zijn ook van Reverse Confetti, Mouse Mail. Het tekstje en bannertje zijn van MFT.


Voor het tweede kaartje kleurde ik een stuk papier met dezelfde twee kleuren distress, een dikke laag met een blender op het papier. Daarna het stencil erop gelegd en met een babydoekje de kleur weggedept. Je houdt dan de hartjes juist donkerder dan de rest.


Heerlijk om deze zondagochtend al zo creatief te zijn geweest. En vanmiddag misschien nog wel tijd voor een kaartje, heerlijk!

Challenges: de Egel challenge #26 - Twee kaartjes 10x10
                      Dutch Card Lovers Challenge 268 - Valentijn
                      Craftliners Challenge 34 - Anything goes




Reacties

Rosina zei…
Heel mooi deze 2 kleine valentijnskaartje Daniëlle..
leuk gedaan die achtergrond met die stencil...die ga ik zeker onthouden...

groetjes
Rosina
Je@net zei…
Wat een gaaf effect geeft dat. Vind je kaartjes super leuk geworden, Danielle!
GerJanne zei…
Oh wat een enige, lieve kaartjes! Als ik dit zie kan ik me levendig voorstellen dat je in de verleiding kwam om het te bestellen. Prachtig dat stencil en zo leuk de stempeltjes!
Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
Groetjes,
GerJanne
Wat zijn ze leuk geworden. Echt Valentijn. ;)
Leuk dat je meedoet met de DCL.
Stella zei…
Heel herkenbaar als je leest dat er nieuwe spullen zijn. Voor je het weet zit je op internet en lees je "Uw bestelling is betaald". Altijd fijn en goed voor je humeur:) Ik vind je kaartjes s u p e r. Het is altijd feest als ik hier kijk:)
Fijne avond!
Nelleke zei…
Dat vind ik nou zo leuk he, dat de uitdaging van de Egel jou zo inspireert. Nou vond ik het zelf ook heel erg leuk om dit te maken. Jou creaties zijn leuk en lekker fris van kleur. Fijn dat de met deze uitdaging meedoet. Groetjes, Nelleke DT
Mariken zei…
Wat een supergave kaartjes! Dit merk is ook al zo gaaf, ik ga even kijken...eigenlijk kan ik dat beter niet doen...aiii
Maria V zei…
Wat een leuk idee en wat super mooi uitgevoerd. Passen goed bij elkaar. Brief posten en krijgen. Je moet er maar weer opkomen.
Diny zei…
Wow....twee prachtige kaartjes Danielle!
Groetjes Diny
Rhodé zei…
Ik vind jouw twee kaartjes zo goed bij elkaar passen! Ze zijn echt cute! Leuk ook om merken te combineren.
Marjan zei…
Wat schattig zijn ze, ik houd wel van dit soort zoet!
Erica ♥ zei…

Wat een prachtige kaartjes,
erg mooi en vrolijk,
toffe stempels ☺
Bedankt dat je meedoet met onze "Januari 26" Challenge bij De Egel !
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-10x10}

Margot zei…
Ik ben helemaal verliefd op je kaartjes! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.
Margot zei…
Hahahahaha
Wenda zei…
Schitterende kaarten leuk dat je mee doet met de Craftliners challenge.

Hugs Wenda
anja curvers zei…
Beide zijn heel erg leuk en vooral lief. Leuk dat je meedoet bij DCL.
Ellen zei…
Wat een leuke Valentijnskaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen