Doorgaan naar hoofdcontent

Oh denneboom oh denneboom

Het is al even geleden dat ik een berichtje plaatste, het laatste bericht was de kaart voor Ellen.... Die kaart is de winnende kaart geworden op het CityCrafterChallenge blog! Wat een verrassing :-)


Drukke tijden, druk op het werk en thuis ook (te) veel te doen. Dus weinig knutseltijd terwijl er nog veel kerstkaartjes moeten komen. Maar nu heb ik voor de nieuwe challenge van CCCB een kerstkaartje gemaakt voor Niels, de oudste stiefzoon van mijn broer. Hij woont sinds kort samen met Daan en het mocht dan ook een lekker stoer mannen kerstkaartje worden.




De stempel is van Impression Obsession, Too many trees. Het zwarte kader heb ik ingelegd in het ruitjespapier. Ik heb een houten labeltje erop geplakt dat aan een kersthanger hing. Vond ik wel stoer erbij. Nog een houten sterretje om het af te maken. En weer een kaartje klaar ;-)



Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Danielle.
En gefeliciteerd met je winnende kaart bij City Crafter!
Ellen zei…
Wat leuk, ik heb je geluk gebracht ;-) Deze kaart met rijtje bomen is ook weer heel erg leuk. Gezeliig ruitje doet het altijd goed voor de kerst. Hout voor het stoere, helemal leuk.
Ros Crawford zei…
What a cute trees! Lovely card for our challenge! Thanks so much for playing along at CCCB!
Sarah zei…
Gefeliciteerd! Deze keer een echte prijs en een maand gastdesigner. Dan ga je het nog drukker hebben!
Je kaart was ook echt Prachtig!
Deze met boompjes is leuk, stoer met die ruitjes. Fijne avond!
Larissa zei…
Gefeliciteerd met je winnende kaartje.
Deze is ook tof, lekker stoer en dat hout maakt het helemaal af, leuk!
Diny zei…
Deze kaart is ook prachtig Danielle....gefeliciteerd met je winnende kaartje....wat leuk voor je!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
dit is inderdaad een stoere mannenkerstkaart! En wat leuk dat je won bij CCCB. Gaaf te ontdekken! Succes met de drukte! Groetjes,
GerJanne
Stella zei…
Hoe later op de avond des te schoner het volk zeggen ze toch? :) Nee hoor gekkigheid; ik ben gewoon knetterlaat want ik zit ook nog in de hectiek van kaarten maken. Ik heb er nog niet genoeg:) Danielle ik vind het zo onwijs leuk dat je onze special GD wordt; woohooo! gefeliciteerd! Dit kaartje vind ik ook weer een plaatje; jouw uitwerkingen van onze challenges vind ik altijd weer top. Heel veel succes met de drukte enne.....dank je wel voor het meedoen bij CCCB!