Doorgaan naar hoofdcontent

31 december.....

De laatste dag van het jaar! En een laatste kaartje van mij.... Dit kaartje is onderweg gegaan naar België en ik hoop ook al gearriveerd! 


De jarige houdt van blauw en dus een blauw basispapiertje van Lawn Fawn. Eindelijk de leuke pinguïn van MFT gebruikt en hem een blauw mutsje gegeven. Met een bontpompon gemaakt met Liquid Applique. De tekst komt uit de MFT stempelset van de pinguïns en vind ik leuk voor een jarige in de winter. Een sneeuwvlok erbij en een paar sequins.

Ook de envelop kreeg een versiering.


Dan wil ik jullie allemaal een heel gezellige, fijne jaarwisseling wensen en een geweldig 2017! Ik hoop dat alle fijne blogcontacten in 2017 blijven bestaan, ik geniet echt van alle berichtjes over en weer. Bedankt!


Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke pinguinkaart, Danielle. En die bijpassende envelop maakt het helemaal af.
Fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!
Kaartenkraam zei…
Een hartstikke leuk kaartje en wat leuk die envelop! mooi ingelijst de pinguïn.
Jij ook een goede jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2017 en dat het maar een creatief jaar mag worden waarin we elkaar over en weer inspireren!

groetjes van Ank
!neke zei…
Wat een leuke kaart !!!!!
Fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2017 !

groeten Ineke
Sarah zei…
Ja hoor hij ging open vandaag en viel helemaal in de smaak! Dank je wel.
Ik heb ook genoten van onze berichtjes heen en weer 😊 En ik ben blij dat er hier thuis een paar echte Daniellekaarten hangen! Ik wens je veel moois in 2017! Xx
Rosina zei…
Heel lief dit verjaardagskaartje Daniëlle....en zo te lezen is Sarah er heel blij mee...
Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
en een goed, gezond.en zeker een creatief 2017 toe...

lieve groetjes Rosina
Thea zei…
Een heel gelukkig, gezond en creatief 2017 voor jou!
Een geweldig leuke winterse verjaardagskaart, en ooooh die pinguin wat is die leuk!!!

Groetjes Thea
Stella zei…
En ook voor jou en je dierbaren een heel gelukkig, mooi, gezond en creatief 2017! En ook dit jaar jaar kom, ik zeker weer vaak bij je langs:) Wat heb je 2016 mooi afgesloten; ik vind je pinguïn een schatje!

Enne.... het gebruik van sequins gaat je héél goed af!
Mariken zei…
En inmiddels is het alweer 2 januari, en reageer ik nog even op dit ontzettende leuke kaartje! Voor jou een heel mooi en goed 2017!!
Die is leuk, toffe pinguin en wat een ijzigmooie tekststempel!