Doorgaan naar hoofdcontent

Heb je een leuk idee.....

.... is het niet te fotograferen...... Bij mijn eerste inzending voor de liftchallenge zei ik al dat ik nog een ideetje had. Dat idee is inmiddels uitgevoerd! Het is een kaartje voor een 50 jarig huwelijk geworden. En het is, als je hem voor je ziet, een chique geheel geworden. Maar niet te fotograferen..... 

Ik heb voor de gestreepte achtergrond goud met doorzichtig acetate gebruikt van WeR Memory Keepers. Dit op een basiskaart van Peanut Cluster Bazill cardstock geplakt. Door het streepjespatroon kan dit met dunne tape. Daarna met de by the numbers van Stampin'Up uit goudkleurig karton de cijfers gestanst. Een paar hartjes, glaasjes en sequins maken het af. 

Ik wilde, ondanks de slechte foto's (hoe je de foto ook neemt, het blijft spiegelen....) het kaartje toch plaatsen.





Ik doe graag nog een keer mee met de Liftchallenge, Challenge 106

Reacties

Cornelie zei…
Ik denk dat je op de tweede foto het beste kunt zien hoe je lift is geworden. Zeker chique. Mooi gedaan zo, heel feestelijk ook. Leuk dat je nog een tweede kaart instuurt. Dank je wel!
Marjan zei…
Wat leuk dat je meteen een idee had, ik weet het nog. Superidee om dit zo te doen voor de Liftkaart en wat een chique kaart is het geworden! Dank voor je tweede inzending!
Sylvia zei…
Prachtige liftkaart,Daniëlle.Heel chique geworden.

Groetjes,Sylvia.
!neke zei…
Het is een mooie lift !!!!!
De foto's zijn best goed !
Je kan vooral op de 3e foto goed het goud zien !!!
Je@net zei…
Wat een mooie chique kaart is het geworden, Danielle. Erg mooie lift!
GerJanne zei…
Hihihi, ja dat is lastig he, goud fotograferen! Ik ken het. Zilver net zo, maar de bedoeling van je kaart is helemaal duidelijk. Heel mooi gedaan!
Dank je voor je reactie, klopt, vaak veel te streng voor mezelf...
Groetjes,
GerJanne
Dora zei…
Mooie lift. Mooie uitwerking.
Stella zei…
Supermooi! ik vond de 2e foto erg duidelijk! Echt een gaaf kaartje!