Doorgaan naar hoofdcontent

Zonnige groetjes

Op het liftchallenge blog zag ik weer een erg leuke uitdaging! Ik wilde graag een vrolijk, zomers kaartje maken en dat is wel gelukt volgens mij.... Ik heb stempels van My Favorite Things gebruikt voor de bloemen. Verder de zon uit de Kinda Eclectic stempelset van Stampin'Up. Met een stans van My Favorite Things de boog in het papier gemaakt. De tekst is van het ScrapbookAtelier. Een paar vlindertjes maken het af. 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Liftchallenge #104.


Reacties

Sarah zei…
Heel toffe vrolijke uitwerking van de challenge! Xx
Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Danielle!
Thea zei…
Dankjewel dat je volger van mijn blog bent geworden, heel erg leuk! Ik heb hier inmiddels ook even rondgeneusd en zie ook prachtige kaarten. Vandaag ook een heerlijk zonnig kaartje.

Fijne avond,
groetjes Thea
Marjan zei…
Wat een gave lift, zo lekker zonnig en erg leuk met die MFT boog en de mooie bloemen en blaadjes. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.
Mariken zei…
Wat een leuk, vrolijk en gezellig kaartje! Ja, MFT, ik ben er verzot op...
Wat een leuke vrolijke liftkaart. Groetjes, Ankie
Ellen zei…
Prachtige lift hoor!
Liefs Ellen
Ellen zei…
Prachtige lift hoor!
Liefs Ellen
Rosina zei…
Prachtig zonnig en vrolijk kaartje Daniëlle...heel leuk met die mooie blometjes erop...
groetjes Rosina
Sylvia zei…
Prachtige liftkaart,Danielle.Mooi gedaan met de boog stansen en leuke vrolijke kleurtjes erbij.

Groetjes,Sylvia.
GerJanne zei…
Hoi Daan, wat een gaaf liftkaartje heb je gemaakt. Zo licht en zonnig en vrolijk! Superleuk!
GerJanne
Cornelie zei…
Lekker fris en vrolijk. Leuke lift, dank je wel!
Stella zei…
Mooi fris en strak; wat een supergave lift!!!
Unknown zei…
Wat een leuke uitwerking van de lift! Vrolijk en zonnig! Groetjes Maja.