Doorgaan naar hoofdcontent

Kaartenuitdaging 249 Cards en Scrap Challengeblog

In het Idee&Post pakket (van Bij Oma Dee) van november/december zat een mooi, maar voor mij "uitdagend" papierblokje. Toen ik de schets van de kaartenuitdaging zag, had ik wel meteen een idee. Op een vel uit het mooie blokje van PinkFresh Studio stonden deze bomen, twee aan de linkerkant en één aan de rechterkant. Die rechter heb ik, met het hertje erbij, uitgeknipt en bij de andere twee (verhoogd) geplakt om aan de schets te voldoen. Verder het glitterpapier uit hetzelfde pakket gebruikt en de leuke sequin sterretjes om het af te maken. Het houten hert vond ik er super leuk bij, en heb ik met Inka Gold kleur gegeven om het bij de rest te laten passen. Een tekst van EveryDee stamps met zilver glitter embossingpoeder bewerkt en ik was tevreden ;-)

Ik doe graag mee met kaartenuitdaging 249 van het C&S challengeblog!

Reacties

Marjan zei…
Wat een mooi en elegante kaart, Danielle. De ministerretjes zijn de finishing touch.
GerJanne zei…
Hoi Danielle,
wat een vondst zeg! Ik herkende de sketch meteen. Maar ik zie nergens dat je meedoet met de challenge , behalve in de titel. Volgens mij moet je een linkje in je blogbericht zetten...
GerJanne
Danielle zei…
Hoi GerJanne,
Ik heb de link gemaakt op "kaartenuitdaging" maar ik zal het even aanpassen in het bericht zodat het duidelijker is.... Dank je wel!
Tinie zei…
Wat een mooie kerstkaart!! Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie
Aletta zei…
Een hele mooie uitwerking van de schets!
Groetjes Aletta
Leni zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt.

Groetjes Leni